اپ


☠fashion girl☠

خوشمل

سیلام

خوفیـــد؟ 

فکر کنم چند روزی شده بود آپ نکردم به خــاطر درسام  اه اه   تمـــــــــوم نمیشه فقط دیوونه میکنه  


ولی من خیییلی دلم براتون تنگ شده بود واقعا دیووونه شدم  بده!!!!!!

حالا

بیخیال .
تو کلاس بازم روز خنده داری بود

معلم درس کشاورزی رو میداد البته با پانتومیم .  

ادای کشاورز خوبو در میاورد

هاهاها اینقدر خندیدم که دیگه منو دید .

از من پرسید این مطلبو توضیح بده بعد من هم گفتم اونم هیچی نگفت  .

 اینم یه روز باحال دیگه بود خیلی خوش گذشت اما یه کمی بد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پسردلشکسته و تنها
ساعت10:38---7 ارديبهشت 1391
س وب زیبایی داری من لذت بردم از مطالبش اگه تونستی به وبم سر بزن نظرتو بگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,| 8:46|شیدا| |

♂♥♀مِتِحَرِک سآز جوجو و شوشو♂♥♀



>♥عِشـ♥ـــق حَدیث وُ عَلی♥